Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website
Podání podnětů a stížností

Podání podnětů a stížností

MÁŠ NÁPAD NA ZLEPŠENÍ NAŠÍ SPOLUPRÁCE?
MÁŠ NĚJAKÉ VÝHRADY A CHCEŠ, ABY SE ŘEŠILY?
MÁŠ PRÁVO VYJÁDŘIT SVŮJ NÁZOR!

KDO může stížnost / návrh na zlepšení spolupráce podat?

  • Kdokoliv (ty; někdo ze zařízení, kde pobýváš; tvůj zákonný zástupce; …).
  • Máš právo si stěžovat či vyjádřit svůj názor na to, jak ti spolupráce s námi vyhovuje, co bys potřeboval/a jinak, či na to, jak se k tobě pracovníci chovají.
  • Pokud potřebuješ, můžeš požádat někoho blízkého, aby ti se stížností či připomínkou pomohl, podal ji za tebe nebo tě u toho doprovázel.

KOMU můžeš stížnost / návrh na zlepšení spolupráce podat?

  • Komukoliv z organizace (kontakty najdeš ZDE). Ten, komu ji sdělíš nebo předáš, ji pak pošle dál podle daných pravidel přímo osobě, která to bude řešit (vedoucí některého z programů, vedoucí přímé práce či přímo pan ředitel).
  • Můžeš ji také poslat rovnou na adresu: Salesiánský klub mládeže, Kobyliské nám. 1000/1, 182 00 Praha 8.

JAK můžeš stížnost / návrh na zlepšení spolupráce podat?

  • Můžeš sdělit, co potřebuješ, po telefonu – ten, kdo tě vyslechne, to předá dál.
  • Můžeš poslat e-mail na některou z našich adres (kontakty ZDE).
  • Osobně komukoliv z organizace.
  • Můžeš ji donést napsanou a vhodit do schránky na stížnosti nebo poslat poštou na naši adresu (Zborovské náměstí 2018, 530 02 Pardubice).
  • Pokud chceš, můžeš stížnost podat i anonymně, tak, že tě nikdo nepozná. Jen ji sepíšeš a bez podpisu vhodíš do naší schránky na stížnosti.

SCHRÁNKA NA STÍŽNOSTI

  • Visí na zdi v prvním patře budovy, na rohu před spojovacími dveřmi ke společenské místnosti.
  • Pravidelně, každé úterý, ji vybírá jeden pracovník a příp. stížnosti či návrhy na zlepšení spolupráce předává dál k řešení.

JAK dlouho to trvá?

  • Chceme, aby každá stížnost či návrh na zlepšení spolupráce byly vyřízeny co nejdříve. Nejdéle to trvá 30 dnů od chvíle, kdy je od tebe dostaneme či je najdeme ve schránce.

JAK se dozvíš výsledek?

  • Vždy ti ho sdělíme písemně a předáme buď osobně, pošleme ti ho poštou, nebo ho předáme tomu, kdo za tebe stížnost podal.
  • Pokud najdeme stížnost ve schránce anonymně, výsledek pověsíme na nástěnku, kde bude zase 30 dnů. Zde si ho můžeš nerušeně přečíst.

CO KDYŽ S VÝSLEDKEM NEJSI SPOKOJENÝ?

  • Můžeš to sdělit našemu panu řediteli Aleši Kalinovi (do 30 dnů) nebo dalším institucím, které jsou našimi nadřízenými či se zabývají lidskými právy.
  • Kontakty na tyto instituce jsou zde:
    Salesiánský klub mládeže
    Kobyliské nám. 1000/1,
    182 00 Praha 8;
    283 029 116; sekretariatatsdb [dot] cz
    Veřejný ochránce práv (ombudsman)
    Údolní 39,
    602 00 Brno;
    542 542 888; podatelnaatochrance [dot] cz